ÄNTLIGEN

Äntligen har jag fått fixat min blogg så att jag är något så när nöjd med designen....hu länge ha det tagi mig?? typ ett halvt år :P men nu e de fixat, så nu ska ja bli aktivare som...vilket jag lovat superlänge MEN nu ska ja ta mig i kragen och skriva åtminstone 1 gång i veckan :D

Det har hänt en hel del i mitt liv på sistone. Jag blev tillsammans med världens bästa kille för ca. 3månader sedan <3. Allt ha gått riktigt braa och studierna går framåt som planerat. Har haft några tunga perioder men nu blir det lättare förhoppningsvis. Det känns ju förstås lättare och lättare när det blir ljusare och ljusare. Det får gärna vara vinter men det skulle inte behöva vara så j***vla kallt. Jag har också ökat till min bekantskaps krets :D Det märks nog att man ändra med åren...förrut var jag jätteblyg och hade svårt att se någon okänd person i ögonen eller att ens få fram några ord. Nu pladdrar jag på nästan hur lätt som helst med vem som helst :P Jag har även funderat om jag skulle ta en foderhäst över sommaren eller lite länger...men vi skall se hur det blir med det.
Sökte sommarjobb idag, så få se vad det leder till.

Ha de braa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0