Shopping

Jag som int sku shoppa någå myki idaa...men int gick ju de så bra int :P Nå iaf va de superskönt att få vara ti fysion å få fixa sin rygg å axlar. Efter de så gick nu jag å min kaveri bara runt på stan en stund tills vi kom på att vi sku gå å äta ti Subway. När vi sen va fäädiga så fo vi ti Prisma å handla hårfärg ti mig å så va vi å köpt varsin McFlurry NAMANAMAMNA :). Sen va de bara att hoppa i bilen å att åka hem. Det blev att sätta sig i frissa stolen direkt :P Färgerna blev priima priimus å så fick jag en ny look (bilder kommer senare). Ska se va man hittar på nu ikväll... Iaf så kommer nu boyfrienden hit en stund men sen blir de väl no att fara ut å vingla en stund :)
 
                          
Vero Moda: Sailor marina 3/4 12,95€, Mini LS long u-neck 9,95€
Gina Tricot: Janet long tank pink 9,90€, Juliette top english rose/me 4,50€, Annie tights antracit 4,50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0