Life goes on...?!

Ätligen ha mina kläder komi som ja had beställt...JIPPIII!! å de blev no några goda skratt åt visa av kläderna. När jag provade en av min sommarklänningar jag beställt så såg de ut som att jag sku vara gravid :P så den klänningen va de nog bara att skicka tillbaka, men var väldigt nöjd med allt annat.
I skolan ha vi hålli på me lädersömnad några gånger nu, å ja måst säga att det faktiskt e superkuul så fort man kommer igång me de. Ha haft några skrattattacker i skolan nu också, många ha no fundera va ja feilar meen meen :P I helgen ska ja på dop å de ska bli kul att träffa släktingar och att få äta goda tårtor och annat smått å gott :)

Emellanåt har jag vari nere i någon slags stor svacka å vari rikti uppgiven å int alls veta va ja ska göra...Sku bara ha vila skrika å härja men ha nog gått över efter en stund. Detta antagligen pga att man har en sån underbar pojkvän å underbara kaverin som förstår en <33

På fredag har jag studentskrivningar å de ser jag nu int så framemot men de ska ju göras så...Måst bara komma ihåg att fara å shoppa någo att ta med så att man int svälter ihjäl :P Men nu blir de no at böri ta natten så att man orkar me resten av veckan ;) 

                                                                                                              See you later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0